کارگاه تابستانه مربی‌گری فلسفه برای کودکان با مدیریت و هدایت‌گری دکتر یحیی قائدی سه‌شنبه ۳۰ تیر تا پنج‌شنبه ۸ مرداد برگزار می‌شود. این کارگاه آموزشی با هدف یاددهی مهارت‌های عمومی مربی تسهیل‌گر، پرسش‌گری، تفکر منطقی، روایت‌گری فلسفی و انواع مغالطات برگزار می‌شود.
مدت زمان این دوره آموزشی ۱۰۰ ساعت است که ۸۰ ساعت آن به صورت حضوری و ۲۰ ساعت به صورت غیرحضوری و در قالب مطالب و اطلاعاتی است که در اختیار فراگیران قرار می‌گیرد. ظرفیت کارگاه محدود به۲۰ نفر است و اولویت پذیرش، با کسانی است که زودتر اقدام به ثبت‌نام نموده و ثبت‌نام خویش را قطعی نمایند.
در پایان این دوره، گواهی پایان دوره مربی‌گری فلسفه برای کودکان اعطا می‌گردد و در صورت غیبت بیش از دو جلسه (۲۰ ساعت) گواهی پایان دوره به فرد تعلق نمی‌گیرد. لازم به ذکر است گواهی پایان دوره به افرادی اعطا می‌گردد که در کل دوره، مشارکت فعال داشته و نتایج ارزش‌یابی آن‌ها مورد تایید مجری برنامه قرار گیرد.
محل تشکیل دوره‌های ثابت، دانشگاه خوارزمی تهران است اما برای رفاه بیشتر فراگیران، دوره تابستانی در مکانی با امکانات بهتر، خارج از دانشگاه برگزار خواهد شد که پس از ثبت‌نام ابتدایی با شرکت‌کنندگان هماهنگ خواهد شد.
آغاز دوره ۳۰ تیرماه ۱۳۹۴ است. روزهای تشکیل کارگاه، سه‌شنبه ۳۰ تیر تا پنج‌شنبه ۸ مرداد، به جز روز جمعه ۲ مرداد خواهد بود.
باید یادآور شد گذراندن دوره، به معنی تعهد مجریان به فعالیت شما به عنوان مربی نیست و این موضوع بستگی به درخواست موسسات و نهادهای مختلف دارد. در صورتی که موسساتی در صدد اجرای برنامه فلسفه برای کودکان باشند، مربیانی که این دوره‌ها را با موفقیت به پایان رسانده‌اند، معرفی خواهند شد اما این موضوع به معنی تعهد به به‌کارگیری فراگیران نیست.
هزینه شرکت در دوره ۷۰۰ هزار تومان است و علاقمندان به شرکت در این کارگاه لازم است که به‌منظور تایید ثبت‌نام خود تا تاریخ ۲۵ تیرماه ۱۳۹۴ مبلغ ۲۰۰هزار تومان را واریز نمایند. بقیه شهریه دوره نیز تا اواسط برگزاری کارگاه دریافت می‌گردد.
علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این کارگاه تابستانه با رایانامه iranp4c@gmail.com نامه‌نگاری کنند و در صورت لزوم با شماره ۰۹۳۳۷۹۸۵۰۲۴ تماس بگیرند.

(Visited 50 times, 1 visits today)