نمایشگاه تهران-بلونیا ۲۰۱۵ در گالری هنر باغ موزه قصر گشایش یافت.
این نمایشگاه طی مراسمی در بعدازظهر جمعه ۱۸ اردیبهشت، با حضور “روبرتا کینی”، رییس نمایشگاه کتاب کودک بلونیا، نوش آفرین انصاری رییس شورای کتاب کودک و مسوولان انجمن تصویرگران و جمع زیادی از تصویرگران و هنردوستان آغاز شد.
در ابتدای این مراسم علی بوذری به نمایندگی از انجمن تصویرگران توضیحانی را در مورد نمایشگاه ارائه کرد. او تهران-بلونیا ۲۰۱۵ را برنامه‎ای در ادامه برنامه‎ریزی و اداره غرفه ایران در نمایشگاه بلونیای ۲۰۱۵ توسط انجمن تصویرگران عنوان کرد و از موسسه نمایشگاه‎های فرهنگی به دلیل دعوت از خانم روبرتا کینی تشکر کرد.
روبرتا کینی نیز در سخنان خود از حضورش در تهران و در نمایشگاه تهران-بلونیا ۲۰۱۵ ابراز خوشحالی کرد و تصویرگری ایران را توانا و ارزشمند ارزیابی کرد که هرساله تعدادی از آنان در نمایشگاه بلونیا حضور پیدا می‎کنند.

این نمایشگاه توسط انجمن تصویرگران و با حمایت باغ موزه قصر در قالب چهار بخش شامل آثار راه یافته به نمایشگاه بلونیا ۲۰۱۵، تعدادی از آثار راجر ملو برنده جایزه هانس کریستین اندرسن، آثار تصویرگران ایرانی راه یافته به نمایشگاه بلونیا طی ۱۰ سال گذشته و کتاب‎های ایرانی برگزیده در بخش افق‎های نو نمایشگاه بلونیا، طی ۵۰ سال گذشته برگزار شده است.
نمایشگاه تا ۲۴ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۹ در باغ موزه قصر به نشانی انتهای خیابان مطهری، بعداز تقاطع شریعتی، میدان پلیس، دایر است.

(Visited 66 times, 1 visits today)