در آستانه بازی دوستانه بین تیم‎های ملی ایران و سوئد یک دانشجوی ایرانی مقیم سوئد با طراحی تیشرت‎هایی با عنوان “بچه‎های ایران” و فروش آنها، درآمد حاصل از آن‎را از  طریق موسسه خیریه محک، به درمان و نگهداری از کودکان مبتلا به سرطان اهدا می‎کند.

میلاد فلاح دانشجوی ۲۴ ساله‌ مقیم سوئد که این ایده را به اجرا درآورده در گفت‎وگو با رادیو سوئد گفت: من از مدت‎ها قبل در فکر انجام چنین کاری بودم تا اینکه حضور تیم ملی ایران در سوئد بهترین فرصت را به من داد تا قسمتی از ایده‎هایم را به اجرا در بیاورم. حضور تیم ملی ایران در سوئد شاید دیگر اتفاق نیافتد بنابراین این بهترین فرصت بود که با طراحی این تیشرت‎ها و فروش آنها به مناسبت بازی ایران و سوئد کمک کوچکی به کودکان سرطانی در کشور ایران کنیم.

او گفت: از آن‎جایی که موسسه محک یک موسسه شناخته شده در ایران است ما با آنها همکاری کردیم و مطمئن هستیم کمک‎های نقدی حاصل از این کار به دست کودکان نیازمند خواهد رسید. تا این‎جای کار استقبال از ایده ما بسیار خوب بوده و من مطمئن هستم تمامی تیشترت‎های “بچه‎های ایران” به فروش خواهد رسید.

تیم‎های ملی ایران ایران و سوئد ساعت ۲۳:۰۰ روز سه شنبه در ورزشگاه فرندز آرنای استکهلم سوئد به مصاف یکدیگر خواهند رفت و قرار است داورانی از کشور هلند این بازی را قضاوت کنند.

(Visited 55 times, 1 visits today)