park

پارک آبی برتون در آمریکا که محبوب‌ترین پارک آبی کشور آمریکا است به دلیل گزارش ۵۰ مورد از کودکانی که دچار حالت تهوع، تب و اسهال شده بودند پلمپ شد.

حداقل ۵۰ کودک آمریکایی پس از بازی در این پارک آبی طی هفته گذشته دچار بیماری شده‌اند. پس از تعطلی مدارس، صدها خانواده فرزندانشان را برای بازی به این پارک آورده‌اند، اما پس از گزارش شیوع بیماری بین حداقل ۵۰ کودک، شورای شهر تصمیم بر بسته شدن این پارک گرفت.

شورای شهر که مالک این پارک محسوب می‌شود طی اعلامیه‌ای اطلاع داده است که تمام تلاش خود را برای کشف علت شیوع این بیماری به عمل خواهد آورد و تا زمانی که بررسی ادامه دارد، مانند گذشته، هزینه تعمیر، نگهداری و نظافت پارک را بر عهده خواهد داشت. بنا بر گزارش این شورا هر روز چند گزارش از کودکانی که به تب، اسهال، حالت تهوع و ناراحتی معده دچار شده اند به این شورا اعلام می‌شود، لذا از روز پنج‌شنبه هفته گذشته این شورا تصمیم به بسته شدن این پارک گرفت.

لیندزی یورگهرو ۳۶ ساله اظهار داشت: چهار فرزند او بعلاوه ۳ برادر زاده‌اش، پس از بازی در این پارک آبی بیمار شده‌اند. وی در ادامه گفت: هنگامی که فرزندانم مشغول بازی بودند متوجه شدم که پارک کدر است، بعد از اینکه اولین فرزندم دچار اسهال و حالت تهوع شد، بلافاصله به پارک بازگشتم و مقداری از آب را درون ظرفی ریختم و مطمئن شدم که آب کدر است. به نظرم موضوع زیاد جدی دنرسید تا اینکه روز بعد فرزند ۷ ساله‌ام دچار همان حالات خواهرش شد. چندین والدین اعلام کرده‌اند که فرزندانشان علاوه بر ناراحتی معده دچار بثورات نیز شده‌اند.

سخنگوی شورای شهر اعلام کرد که هنوز زود است که دلیل این آلودگی و بیمار شدن کودکان را توضیح دهیم چرا که تا مشخص جواب قطعی از سوی کارشناسان، حداقل یک هفته طول می‌کشد.

منبع:

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2180287/Popular-water-park-shut-fifty-children-struck-vomiting-bug.html?ito=feeds-newsxml

(Visited 51 times, 1 visits today)