دیوید بکهام که در بیست و هفتمین سالگرد جشنواره ورزشی جمع آوری اعانه و بودجه برای کمک به کودکان انستیتو پزشکی “سدارس- سینایی” لس آنجلس که از نقص عضوهای ژنتیک و مادرزاد رنج می‎برند حضور یافته بود، برنامه آینده خود برای زمانی که با فوتبال خداحافظی کند را اعلام کرد.

به گزارش الفبا، این بازیکن ۳۷ ساله تیم گالکسی می‎گوید که تصمیم دارد وقتی از فوتبال بازنشسته شد، کار مربیگری کودکان را انجام دهد. بکهام در گفت‎وگو با روزنامه دیلی تلگراف گفت: “مردم همیشه از من سوال می‎کنند که وقتی بازی فوتبال را کنار بگذارم آیا سراغ مدیریت می‎روم؟ صادقانه بگویم، من هیچوقت نخواسته‎ام که به کار مدیریت بپردازم. من عاشق مربیگری کودکان هستم، عاشق کار با بچه‎ها هستم. آنها خیلی جالب و دوست داشتنی هستند. آنها به شکل جالبی راستگو هستند و این کاری است که من واقعا دوست دارم انجام دهم.”

این ستاره محبوب فوتبال که پدر چهار کودک است و انتظار می‎رود که تیم فوتبال انگلیس را در بازی‎های المپیک همراهی کند همچنین شادمانی خود را بابت حمل مشعل المپیک ابراز کرد: “باور نکردنی بود. آوردن مشعل المپیک از آتن به انگلستان برای من مایه غرور بود و به آن بسیار افتخار می‎کنم.”

(Visited 57 times, 1 visits today)