سرپرست جدید معاونت تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مراسم تودیع و معارفه مسئولان معاونت تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت : باب ایده تاسیس یک شبکه تلویزیون خصوصی برای کودکان و نوجوانان هنوز باز است چرا که جمعیت هدف کانون، کودکان و نوجوانان ایران و بلکه همه دنیا است.

علی گنج کریمی سرپرست جدید معاونت تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سخنانی با تجلیل از خدمات شاه‌آبادی در دوره قبلی مسئولیت این معاونت گفت: کلاس درس من از همین امروز شروع شد. علاقه‌مندی به این حوزه و ضرورت قدردانی از جایگاه هنر و هنرمند همراه با صداقت و اخلاص از برنامه‌ها و آرزوهای من است که امیدوارم در آن موفق باشم و به توفیق دست یابم.

وی همچنین بر لزوم ادامه طرح‌هایی همچون انیمیشن و عروسک‌های استانی متعلق به دوره مسئولیت شاه‌آبادی تاکید کرد و یادآور شد: باب بحث تاسیس یک شبکه تلویزیون خصوصی برای کودکان و نوجوانان هنوز باز است. جمعیت هدف کانون تمام کودکان و نوجوانان ایران و کودکان و نوجوانان همه دنیا است.

سرپرست جدید معاونت تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پایان گفت: من نگران این هستم که همگرایی برای اجرای این برنامه ها وجود نداشته باشند و امیدوارم در عین حفظ همگرایی، معاون تولید کانون تضعیف نشود.

همچنین حمیدرضا شاه آبادی سخنانش با این  بیت که «غیر از هنر که تاج سر همه عالم است / دوران هیچ مثنوی پایدار نیست» آغاز کرد و گفت: من آدم حرافی هستم ولی نمی‌دانم امروز چرا حرف کم آورده‌ام؟!

وی افزود: من مدیریت بلد نبودم و تنها سعی کردم صداقت داشته باشم و به هیچ کس از جمله همکاران کانون دروغ نگویم و به آنها به صرف اینکه انسان هستند احترام بگذارم. خوشبختانه آنها هم با من اینگونه برخورد کردند.

شاه آبادی اضافه کرد: من هرچقدر در کانون کاشته‌ام همانقدر برداشت کرده‌ام. کانون دنیای من را بزرگتر و سهم من را بزرگ کرد الان هم هیچ منتی بر سر کسی ندارم و از خدا به خاطر همه اشتباهاتی که کرده‌ام عذرخواهی می‌کنم.

معاون سابق تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه از علی گنج کریمی مسئول جدید این معاونت قدردانی کرد و گفت: وقتی نام آقای گنج کریمی به عنوان مسئول جدید معاونت تولید مطرح شد من خیالم راحت شد چرا که نگران این بودم که کسی به این سمت بیاید که شان همکاران را رعایت نکند.

(Visited 45 times, 1 visits today)